16 October 2009

|Thom and Mell|

Salam....

Koleksi kucing terbaru. Anak2 Bucuk. Mase gambar ni diambil, diacing baru dua bulan lebih. Comelkan..... Cam aku... huhuhuhu...


pesal kacau kami tdo????

apa tengok2.... saya tau saya comei.... =p

haus la pulak... kita minum dulu...

Nota Kaki
1. Lajunya minggu ni berlalu. Maybe sibuk sangat kot. Tak rase mase berlalu..
2. Teringin nak bawa diacin2 ni ke KL. Tapi, larat ke aku nak jaga... hurmmmm...


9 comments:

umi_e said...

salam... comelnya!

* anak2 kak e pasti akan geram... meh ler bawa ke KL - letak kan umah kak e jap ;)

celine said...

alamak comei giler diacing ko ni.. huhu.. cair mair aku.. ;p

nur said...

xyah la bwk.... bio aku je jge kt uma.... ada gak kwn tok aku sembang2,.... hehehehe

..blindart.. said...

umie e-kalu saya p kursus ker saya hantar umah akak la. tu pun kalau berjaya menkidnap derang... =p

celine-kan... kiut cam aku... =p

nur-kan banyak dah kucing kat umah tuh. bawa seekor, tak terasa pun...

kucingorengemok said...

macam tuan dia? ko mata biru ye? hehehe :)

..blindart.. said...

kgg-pki cotact lens biru... aci tak? huhuhu

[danial][ma] said...

hej! ...blindart...so cute! unfortunately i can't stand furry animals...huhuhu...

ipin said...

teng..ko ada x kucin2 yg nak di'angkat'kan? bg ler aku brg sekor dua..

..blindart.. said...

Ipin-kucing kg bleh la bg foc. Yg long hair ni, x kot. Sayang le...