17 January 2010

|Mell di KL|

Salam....

Ni first entri tahun 2010. Malas tol nak hupdate belog lately. Walaupun umah dah masuk streamyx. Skang kul 1.47am. Tak dapat nak lelap lagi. Sambil berbelog, sambil layan anas koq kat utube...

Berbalik pada tajuk. Mell skang dah ada kat KL dah. Sape Mell nih? Mell kucin aku la. Dah dekat 2 bulan jugak la. So far behave la kucing aku yang sekor ni. Cuma ada la beberapa kejadian kencing dekat kasut hosmate aku. Hahaha... mengamuk dia. Seb baik tak dicampaknya Mell ke bawah. Sebenarnya aku bawa dua ekor kucing ke KL, Thom (kaler kelabu) ngan Mell (putih). Tapi ade org kidnap dia. Cian Mell tinggal sorang2 je. Seb baik tak giler dia. huhuhuhu...

K la, Enjoy gambar2 Mell kat KL..

grooming tyme...

pose atas peha....

tempat favret lepak....

lagi satu tempat favret lepak...

kandang yg besar utk diacing seekor...
Nota Kaki

1. Gambar lain nnti dulu la yer. flickr lambat pulak hari nih..
2. Sok (hari ni kul 1.00 pm) ada kelas gamelan. pastu baru le balik kluang (cuti 18-20/1). Org2 Kluang, tggu aku... huhuhu..
3. Kucing2 dikampung kene wabak kurap. Hari Isnin or Selasa nak bawa diacing gi Vet utk dapatkan 3 in 1 injection. (termasuklah Mell)

5 comments:

love me yes not said...

shomellllllllllll~~~

hehehe! jangan lupa, kalo tuan dia pon tak sehat inject je sekali...

Rauna_safia said...

Naza Koq...sape la yg KOQ sgt tu..sanggup kidnap Thom tuh...x patut betui....hehehe...btw, org2 kluang ni dari minggu lepas dah bersedia...hehehhehe

..blindart.. said...

salin-itu sudah pasti...
intan-tak tau la... cma berharap dia jaga thom dengan baik...

umi_e said...

salam... harap orang yang 'curi' thom tu dapat jaga thom dgn baiklah... takutnya dorang ni jenis amek tapi tak jaga dgn penuh perhatian...

..blindart.. said...

umi_e-tu la pasal... hurm nak wat camne, tak de rezeki.... tp tak pe, kat kg ada 3 ekor kitten baru... cmanya semmua cam mell...