04 August 2010

| I'm going home.... |

Salam....

Dah lebih 12 jam duk dalam kapal. Flight Columbus-LAX amik masa dalam 4 jam. Bertolak dalam pukul 1900. Tpi bila sampai LA baru pkl 2000. Bukan apa, sebab perbezaan masa dalam 3 jam. Tu yg cam mengong sket tuh. Huhuhu..

Flight MAS dari LA bertolak kul 0030. So ada la dalam 4 jam tggu kat LAX. Sempat la tgk2 kdai duty free dia. Tapi harga lbh kurang je ngan kat luar. Lpas pusing2 kejap, aku lpak kat lounge utk bisness class. So ada la dia sediakan makanan, free wifi, tv dll. Tapi makanan dia x sebest lounge kat KLIA. Tapi ok la, dapat makan free. Wifi dia agak lembab sket. Tu yg x dapat nak update pape masa kat LAX. Dalam kul 0000 aku dah boarding. X sabar2 nak tido. Ye la, kalau ikutkan masa kat columbus dah pkl 0300 pagi. Seb baik la aku ni burung hantu. Huhuhu...

Dalam flight, baru je nak lelap mata, derang dah serve makanan utk late supper. Huh, terbantut jadual tido aku. So sementara tggu diaorang serve makanan, aku layan movie la. Banyak plak tu movie yg aku terlepas ada. So dari LAX ke taiwan, sempat la tengok 3 movie. Nnti nak sambung lagi. Dapat tgk 2 lagi movie pon jadi la.

Bila naik flight ni, aku ada masalah sket nak normalise ear preassure mase flight naik ngan landing terutamanya mase naik Delta tadi. Ngan MAS ok sket. X de la seksa sangat. At least, bila aku telan air liur je dah ok dah. Mase naik delta td sampai kene hembus nafas sambil tutup hidung utk normalkan tekanan dalam telinga. Bila dah landing pun masih rasa tak selesa lagi. Hurm... Mayb Delta turun/naik cepat sangat kot. Tapi x pe, next time kene make sure bawa gula2 or air.

Hurm... Dah x sabar2 nak balik KL. Rasenya malam ni kalau larat terus balik Kluang kot. Windu kat Mell. Lagi satu sebab, skang ni tengah musim buah. Rambutan ngan pulasan kat kg tu dah memangil2 aku. Gambar2 mase kat Ohio ngan Washington nanti2 la aku upload. Hopefully lappy aku dah siap repair dah.

6 jam lagi, insyaallah smpi klia... Doakan aku selamat sampi ke Kl...

Adios...

3 comments:

Cinda... said...

jelesnye ngan ko.. dulu aku slalu arr berangan dapat cam ko.. g oberc sambil keje sambil jenjln... wuuahaaa...jeles2x..
musti x beli ape2 subenier utk aku kan kan???menchi2x!!

atengbest said...

Tu namanya rezeki. X sangka pon bleh dpt pi. Sobenir kalu ada lbh, n kalau jumpa, ada la...

atengbest said...

Tu namanya rezeki. X sangka pon bleh dpt pi. Sobenir kalu ada lbh, n kalau jumpa, ada la...