13 June 2009

||shopping||

Minggu ni sangat best. Kenapa? Sebab aku tak masuk ofis selama seminggu (kursus di KL), duk kat Cititel Midvalley, lepak2 ngan kawan2, kursus yg sangat relaks dan yg paling penting dapat shoppingggggg.... bestnya... lama dah rasenya tak shopping baju. Mase duk kat cititel tu just window shopping je. Ada berkenan beberapa baju, tapi apakan daya, tak de saiz. Saiz utk org cumel semua dah abih. Tensen betul.... Tapi dapat la satu tali pinggang kat sana. Tu pun terpaksa beli, sebab aku lupa bawa tali pinggang. huhuhuhuh....

Kursus abih hari khamis petang. Pastu Jumaat aku amik cuti. Saja nak menghabiskan cuti, sambil berehat2 lagi di KL. aku suka... huhuhuhu... Pagi tu bangun lambat2... Bangun2 terus je online. Baca komik, tgk status kawan2 kat FB. Lunch plan nak makan kat kedai nasi ayam kg kat cheras. Sekali sampai, kedai tutup. Keciwa aku... Walaupun ada kedai lain, tp kedai tu gak yg murah n lauk2 dia yg lain sedap. Pas lunch, g kl ngan edu. Malas giler nak drive. Edu turunkan aku kat area MJ. Masuk je Mj, aku p tingkat 2. P gunting rambut. Skang dah berambut baru, pendek dan kemas. tak serabut. Pastu pe lagi, shopping di Sogo lah. Sket je aku beli, baju kemeja, sluar slac, tie ngan sock. T-shirt takde plak yg menarik perhatian. Ada pun takde saiz. menci2....
hasil shopping.... ske...

Lpa plak nak citer.... Malam lepas kursus tuh, aku, Pijon ngan ChaCha p melalak kat Red Box Sogo. Dah lama tak melalak. Tak plan pun. tetiber je rase malas nak balik cheras (ptg tuh hujan lebat, kompem jem). Call pij, call chacha, dua2 on. Melalak la kami di Red box. edu ada gak... cuma dia bilik lain. kekadang je menyibuk ngan kitaorg. Balik umah, hilang sore... huhuhuhu...

karaoke sampai muntah....

PS - Meng'update' blog sambil tgk Greys Anatomy
PSS - Plan malam ni nak g tgk wayang, tp dah kepenatan drive dr muar. Kawan aku kawen (akan di update nanti)

No comments: