17 January 2009

.::bowling oh bowling::.

Jumaat. 16/01/2009. Apa istimewanya tarikh ni? Takde pape yang special pun. Cuma tiap2 hari Jumaat, opis aku ada meeting. Tp hari ni dari pagi sampai la ke petang. pagi ada presentation CPE, pastu bos aku membebel sampai kul 12.30. tak lunch aku hr ni. balik umah makan megi je. sedeh....
pastu ptg sambung lak meeting NFA. yang aku sakit hatinya, dah nak kul 5, baru la boss besar masuk. pastu ada la orang tuh yang tanya mcm2. dah meeting drag sampai kul 5.20. dah la aku nak g kl. sakit hati betul aku.menyumpah2 je. huhuhuhu...

apa aku wat kat kl? tuh nextime aku citer. hari ni nak citer pasal boling. sapa tak suka men boling. btul tak. dari last year lagi, si pinor beriya2 mengajak budak2 opis men boling. wat cam monthly game. konon2 tiap-tiap bulan la main. hmmmm.... tapi, sampai dia pindah, tak menjadi menda tuh. bila dia dah pindah, ada plak yg menyambung cadangan tuh. nampaknya ada la sambutan. so far dah dua kali ktaorg main. mase first time tuh, cma 6 orang je main. tp second time hari tuh, 12 orang main. seronok gak la, sekali-skala kumpul bebudak opis dan tak citer pasal keje (macam la katr opis tuh duk citer pasal keje je :) ). kami main kat Danga City Mall. kat JB. dekat je dari umah aku. tak sampai 5 minit pun naik keta. yg best nya main kat sini sebab murah. satu game rm 3 (sebelum kul 6). sewa kasut plak rm2 je. so berbaloi la kan....

terer ke aku main? tak de la terer mana pun. stakat main suka2 je. melepaskan geram n release tension masa baling bola tuh. hahahahah.... tp semalam aku wat keje gile. plan mgu ni tak jadi, sebab tetiba last minit ramai yg kene outstation. tp keje aku abis awal semalam. aku pun membaling la sorang2. siap main 3 game lagi. dan aku wat score paling tinggi penah aku buat. 197. tapi 2 game lepas tuh jatuh merudum. huhuhuhu... tp maintain lebih 100 la. gambar2 akan diupload nnti. aku update guna laptop kawan aku kat kl. gamba2 semua dalam laptop aku, kat jb.

3 comments:

Kim Kartikah Lee Ismail ( kentutkecil) said...

nk men bowling gak!!

dr itu! said...

besh la maen bowling...

tapi takot nak buat aksi slide...

kang terus mengelusur masuk dalam lane pulak...strike terus

kene belajar teknik maen bowling lg neh!!!

atengbest said...

puteri:jom!!!

alhaqimi:mmg best... stakat nak terjatuh tuh, selalu sangat... hahahah...