26 January 2009

.::mini reunion::.

Lama nya dah tak merapu dalam blog. hahahah. Bukan pe, lately ni bz sket kat opis. Pastu, balik umah dah penat. Malas nak merepek dalam blog (walaupun p jenguk blog orang lain). Hari ni, baru la free sket. Sebenarnya tengah keje ni. Sebab tak de keje, so bleh la merepek jap...

2 minggu lepas, batch aku (pharmacy UKM class of 2005) wat mini reunion. Memang betul2 mini, sebab yg datang cuma 9 org je. (ada la yg bawa famili n bakal famili). Kami lunch kat Restoren Nelayan, Titiwangsa. Hanya beberapa meter dari kolej ktaorg dulu. PM kali ni, cik Ita. Sebenarnya kebetulan dia n beberapa budak ni nak g bandung, so sebelum pg tu, kumpul la sesapa yang ada. Mereka yg hadir, Ita, Aca, Mas, Ida, Shikin (n future famili), Pinor, Duang (tinggal wife sorang2 kat umah), Nurul (n din, din jr, adik nurul) n aku. Ktaorg open 2 table. kira ok la for the first time.

Banyak la citer2 lama yg kuar. Citer2 di tempat keje, projek2 terkini. Maklumla, ada yg keje kat hospital, klinik kesihatan n enforcement. Retail Phahrmacy? akan datang. Pn Nurul mayb nak buka kedai sendiri (good luck to her). bila kumpul2 cam ni, teringat masa student dulu. sebab, hampir tiap taun kami wat jamuan/bbq n macam2 la. Maklum la, kebanyakan budak2 pharmacy ni duk kolej (kami aktif2 belaka =p). Lama gak la ktaorg borak. Sampai kul 3 lebih. pastu sesi bergambar la. huhuhuh... maklum la ada 2 org DSLR user (me n aca). Aku betul2 terbakar ngan aca, sebab dia dah ada prime lens (bila la nak ada sendiri). Gambo amik ngan prime lens mmg cantik giler. jeles aku....

the dishes... (sodap)

Pas majlis, aku terus rush balik JB. nak kejar AJL malam tuh. My prediction almost correct. MUH-Juara keseluruhan & pemenang kategori Pop Rock, Faizal Tahir-Vokal Terbaik, Persembahan Terbaik, pemenang kategori Balada, Fara Wahida- Pemenang kategori Ethnik Kreatif.say cheeseeeee

2 comments:

Anonymous said...

bestnyer gmbr ni..aku grab k
hopefully nx time can do better

**camera aku rosak beb kt bandung..huhu
nk kene beli DSLR gak kot..hehe
tp duit dh byk t'tinggal kt bandung!

atengbest said...

sila la grab...
yup....
wat coti2 malaysia...
hahahaha...